klantenservice hypotheek spanje

De klantenservice van Hypotheek in Spanje Direct

Hoe wij jou snel verder helpen!

Hoe werkt onze klantenservice?

Wij hechten ontzettend veel waarde aan contact met onze klanten. Daarom is onze klantenservice gericht op een zo efficiënt mogelijke manier om je te helpen. Want zo kunnen we immers zoveel mogelijk woningzoekers verder helpen. We vertellen hier graag meer over!

De juiste informatievoorziening vinden wij belangrijk

De aanschaf van vastgoed neemt veel tijd in beslag, al helemaal in een land zoals Spanje waarbij alles net even wat anders eraan toe gaat dan je gewend bent.

Daarom is het extra belangrijk dat van tevoren alles zorgvuldig wordt uitgezocht. De kans is groot dat je veel vragen hebt. En daarvoor ben je bij ons precies aan het juiste adres. Wij zijn er om al je vragen te beantwoorden en het hele aankoopproces van A tot Z te vergemakkelijken.

Er zijn verschillende manieren waarop we je kunnen helpen:

    1. Een website met daarop zo veel mogelijk belangrijke en relevante informatie - we delen onze kennis graag met je. Zo vind je op onze website verschillende handleidingen, whitepapers en informatieve blogs terug. Daarnaast hebben we alle meest gestelde vragen omtrent de aankoop van een woning in Spanje op een rijtje gezet voor je. En uiteraard updaten wij deze regelmatig. De website kun je 24/7 raadplegen, waar en wanneer je maar wilt!
    2. Online tools – Of je nou pas net aan het oriënteren bent op het aankopen in Spanje, of je je droomhuis al op het oog hebt, wij hebben de juiste online tools om precies die informatie te krijgen die je nodig hebt! Zo kun je onder andere op onze website al een eerste financieringscheck uitvoeren. Daarnaast bieden we mogelijkheid om een volledige hypotheekrapportage aan te vragen. Hierbij staat al duidelijk aangegeven welke informatie we hiervoor van je nodig hebben, zodat we zo snel mogelijk de informatie die je zoekt naar je op kunnen sturen.
    3. Persoonlijk e-mailcontact – Je kunt ons e-mailen wanneer het jou uitkomt, dus ook ’s avonds na het werk en in het weekend. Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken we je om je vragen alvast zo goed mogelijk te specificeren. Zo ontvang je zo snel mogelijk de antwoorden op jouw vragen op de mail. We sturen je altijd een reactie binnen 2 werkdagen, maar in de praktijk vaak al binnen 24 uur. Zo hebben we al veel klanten weten te verrassen met een snelle inhoudelijke reactie. Je bereikt ons via support@hypotheekdirect.nl
    4. Online webinars en Q&A's – Regelmatig geven wij online sessies waarin we meer vertellen over de aankoop van jouw droomwoning én natuurlijk de financiering hiervan. Regelmatig is een Q&A daar ook onderdeel van, zodat je gericht je vragen kunt stellen. Houdt onze agenda in de gaten!
    5. Telefonisch contact - Om zo iedereen zo snel mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien, bieden wij geen telefonische consulten aan. Het kan voorkomen dat jouw casus meer uitzoekwerk betreft, dit is lastig telefonisch te beantwoorden. Schriftelijk kan ons team wel overleg plegen en het beste inhoudelijke antwoord voor je uitzoeken!
      We brengen jou na bestelling van onze online hypotheekservice wel in contact met een bankmedewerker van de Spaanse bank die het beste aanbod voor jou heeft. Via telefoon of videocalls kan overlegd worden over de offerte.

“Wanneer ik Linda mailde over mijn aanvraag kreeg ik snel antwoord, zo fijn! Je bent afhankelijk van anderen, heerlijk als je dan niet lang hoeft te wachten en weer verder kunt. Echt top!” - Marielle

Waarom we de voorkeur geven aan e-mail

Ondanks dat je e-mailverkeer al snel als afstandelijk af kan doen, is het voor ons juist de ideale manier van communiceren. Via e-mail kunnen we de juiste informatie bieden aan zoveel mogelijk klanten.

Ook kunnen we de nodige dossiers of achtergrondinformatie er bij pakken wanneer dit nodig is. Dit voorkomt lange en ongestructureerde telefoongesprekken.

Zo werken we efficiënter en meer gestructureerd.

 

Wil je contact opnemen? Dan kan dat hier: